Warunki świadczenia usług
Regulamin Sklepu Internetowego – latwadziara.pl
I. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy działający pod adresem latwadziara.pl prowadzony jest przez KOCHI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Kukułcza 16, 65-472 Zielona Góra, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0001060312, NIP: 9292079584, REGON: 526472878, kapitał zakładowy: 5.000 zł.
- Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest poprzez:
- Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu, składania zamówień oraz prawa i obowiązki stron umowy zawieranej na odległość.
- Regulamin dostępny jest nieprzerwanie na stronie latwadziara.pl w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie.
II. Definicje
- Konsument
- osoba fizyczna dokonująca zakupów w sklepie w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta
- osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, dokonująca zakupu związanego z jej działalnością, ale niezawodowego.
- Klient
- każdy podmiot dokonujący zakupów w sklepie.
- Towar
- produkty oferowane w sklepie, w szczególności tatuaże tymczasowe.
- Umowa
- umowa sprzedaży zawierana na odległość między Sprzedawcą a Klientem.
- Formularz odstąpienia
- wzór formularza dostępny jako Załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Zgoda marketingowa
- dobrowolne, konkretne, świadome i jednoznaczne oświadczenie woli Klienta (art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zw. z art. 398 PKE), na podstawie którego Klient wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, w szczególności e-mail i/lub SMS/MMS/powiadomienia mobilne.
III. Informacje handlowe
- Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT i wyrażone w złotych polskich (PLN).
- W przypadku promocji sklep informuje o najniższej cenie towaru obowiązującej w ciągu 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
- Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy – mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistego wyglądu towaru.
IV. Składanie zamówień i zawarcie umowy
- Zamówienia można składać za pomocą formularza dostępnego na stronie sklepu.
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę drogą e-mail.
- Złożenie zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty przez Klienta.
V. Płatności i dostawa
- Dostępne metody płatności: płatność elektroniczna (Przelewy24), karta płatnicza, BLIK.
- Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich i paczkomatów.
- Koszty dostawy wskazywane są w trakcie składania zamówienia.
- Przewidywany czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych, chyba że opis produktu wskazuje inaczej.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia powstałe z winy przewoźnika.
VI. Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy wysłać oświadczenie drogą e-mail na adres: pomoc@latwadziara.pl lub przez formularz kontaktowy.
- Klient zobowiązany jest zwrócić towar w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia.
- Sprzedawca zwraca płatności w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia, zastrzegając możliwość wstrzymania zwrotu do chwili otrzymania rzeczy lub dowodu jej odesłania.
- Zwrot obejmuje koszt najtańszej oferowanej formy dostawy. Koszt odesłania towaru ponosi Klient.
- Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadku:
- towarów wyprodukowanych według specyfikacji Klienta (personalizowanych),
- towarów zapieczętowanych, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względów higienicznych.
VII. Reklamacje – zgodność towaru z umową
- Towary są objęte odpowiedzialnością Sprzedawcy z tytułu rękojmi przez okres 2 lat od dnia dostarczenia.
- Reklamacje można składać przez czat na stronie lub e-mail: pomoc@latwadziara.pl.
- Reklamacja powinna zawierać: numer zamówienia, datę zakupu, opis wady, zdjęcia dokumentujące wadę oraz żądanie Klienta.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji.
- W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca ponosi koszty transportu reklamowanego towaru.
VIII. Odpowiedzialność
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego użycia towaru, w szczególności wbrew instrukcji aplikacji.
- Postanowienie to nie ogranicza uprawnień ustawowych Konsumenta.
IX. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych jest KOCHI Sp. z o.o..
- Dane Klientów są przetwarzane w celu realizacji zamówień, obsługi reklamacji, prowadzenia księgowości oraz – wyłącznie po uzyskaniu zgody – w celu marketingu elektronicznego (e-mail/SMS/MMS/powiadomienia).
- Podstawy prawne przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. b RODO (umowa), art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny), art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zw. z art. 398 PKE (marketing elektroniczny), art. 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes: dochodzenie roszczeń, zapobieganie nadużyciom, analityka).
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych, sprzeciwu oraz skargi do Prezesa UODO. Zasady i szczegóły przetwarzania opisuje Polityka Prywatności.
X. Zmiana regulaminu
- Sprzedawca może zmienić Regulamin z ważnych przyczyn prawnych lub organizacyjnych.
- Klienci zostaną poinformowani o zmianach z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem.
- Zmiany nie wpływają na zamówienia złożone przed ich wejściem w życie.
XI. Prawo właściwe i rozstrzyganie sporów
- W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
- Spory będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, w tym platformy ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
XII. Komunikacja marketingowa (e-mail / SMS)
- Klient może dobrowolnie wyrazić Zgodę marketingową na otrzymywanie informacji handlowych dotyczących Sklepu i jego produktów drogą elektroniczną:
- a) e-mail (newsletter, oferty, przypomnienia o koszyku),
- b) SMS/MMS/powiadomienia mobilne (oferty, promocje, przypomnienia).
- Zgoda może zostać udzielona poprzez zaznaczenie checkboxa przy składaniu zamówienia, rejestracji, w koncie Klienta lub w formularzu zapisu (w tym w pop-upie). Zgoda nie jest warunkiem zawarcia Umowy.
- Klient może w każdej chwili bezpłatnie wycofać zgodę:
Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem.
- Wiadomości są wysyłane z częstotliwością adekwatną do wydarzeń w Sklepie (nowości, akcje sezonowe, przypomnienia) i nie w porach uciążliwych dla Klienta, chyba że Klient postanowi inaczej.
- W celu realizacji wysyłek Sprzedawca może korzystać z usług podmiotów trzecich (np. Shopify, Klaviyo/SMSBump/Twilio). Zasady powierzenia oraz ewentualne przekazywanie danych poza EOG zostały opisane w Polityce Prywatności.
- Klient oświadcza, że ma ukończone 16 lat lub posiada zgodę przedstawiciela ustawowego na wyrażenie zgody marketingowej (art. 8 RODO).
Załącznik nr 1 – Wzór formularza odstąpienia od umowy
(wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat:
KOCHI Sp. z o.o.
ul. Kukułcza 16, 65-472 Zielona Góra
e-mail: pomoc@latwadziara.pl
Ja/My () niniejszym informuję/informujemy () o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
............................................................................................
Data zawarcia umowy / odbioru towaru: ..........................
Imię i nazwisko konsumenta: ..........................
Adres konsumenta: ..........................
Podpis konsumenta (tylko w przypadku formularza papierowego): .............
Data: .............
(*) niepotrzebne skreślić